roadbook

 

 

 

 

 

Norintys išmokti naviguoti pagal kelio knygą (roadbook) registruokitės Facebook grupėje „Roadbook mokykla“ arba skambinkite +37065766770

Norintys įsigyti treniruočių kelio knygą rašykite aidas.bubinas@gmail.com

Subject: Roadbook ir tekste nurodykite pageidaujamą kelio knygą ir paštomatą į kurį po apmokėjimo bus išsiūsta kelio knyga arba nurodyti, kad reikia elektroninės versijos, nes važiuosite naviguojant telefonu.

 

Tapk SpecialistRacingTeam  rėmėju Patreon platformoje (https://www.patreon.com/SpecialistRacing) ir gauk kelio knygas nemokamai, su nuolaida arba anksčiau nei kiti.

 

Treniruočių kelio knygos 2021 sezonui (galioja 2021.02.01-2021.11.01) :

  1. 2020-Sariai______________75km_______113WP
  2. 2020-Bezdonys___________72km_______216WP
  3. 2021-Paluknys____________91km_______195WP
  4. 2021-Zubiškės____________69km_______103WP*
  5. 2021-Dumsiai____________62km_______152WP*
  6. 2021-Klaipėda____________43km_______120WP*

*nuo 2021-05-01

 

DĖMESIO! skaičiuojant šio sezono rezultatus, skaičiuojamas ankstesniais metais pasiektas laikas, jei ta treniruočių trasa „paleista“ anksčiau ir dalyvis ją jau įveikė.

Simboliai, kurie gali būti panaudoti kelio knygose ir nuorodos į taisykles:

Roadbook simboliai

„ROADBOOK TRAINING“ SERIJOS  TAISYKLĖS

2020.12.02 versija

1.BENDROSIOS TAISYKLĖS

1.1. „ROADBOOK TRAINING“, tai treniruočių formatas skirtas pasiruošti Rally Raid  varžyboms, kuriose  naviguojama pagal kelio knyga (roadbook), toliau TRENIRUOTĖ.

1.2. Treniruotė vyksta atviroje vietovėje panaudojant kelių infrastruktūrą, miško kvartalines, techninius kelius atvirose ir uždarose teritorijose.

1.3. Treniruotė vyksta bendrojo naudojimo keliais, neapribojant kitų eismo dalyvių judėjimo ir neįtakojant jų dalyvavimo eisme ir pagal tuo metu galiojančias Kelių Eismo taisykles (KET)

1.4 Kelio knygoje gali būti papildomų greičio apribojimų ar kitų kelio ženklų. Esant prieštaravimui tarp kelio knygos nurodymų ir KET, reikia vadovautis mažesne reikšme (gyvenvietėje, kurioje leistinas greitis 50km/h, kelio knygoje esant apribojimui 40 km/h reikia laikytis 40 km/h, jei kelio knygoje nėra greičio apribojimo reikia vadovautis KET. Jei kelio knygoje nurodytas greitis yra didesnis, nei toje atkarpoje leidzia KET, jums reikia vadovautis KET ir laikyti, kad kelio knygoje yra klaida).

1.4. Treniruotėje gali dalyvauti visi registruoti motociklai,  keturačiai ar bagiai, kurie turi galiojančią techninę apžiūrą ir galiojantį civilinės atsakomybės draudimą.

1.5. Treniruotės laikas fiksuojamas tik važiuojant pirmą kartą. Maršrutą galima kartoti neribotą kartų skaičių.

1.7. Visų treniruotės dalyvių per nustatytą laiką pravažiuoti laikai vertinami taškais ir sumuojami į bendrą rezultatą siekiant  įvertinti tobulėjimą.

 

2.REGISTRACIJA Į TRENIRUOTĘ

2.1. Į kiekvieną treniruotės etapą galima registruotis isigyjant kelio knyga.

2.2. Registracija patvirtinama sumokant įmoką už kelio knygą.

2.3. Gavus registracijos įmoką, jums bus išsiusta kelio knyga į nurodytą terminalą.

3.DALYVAVIMAS TRENIRUOTĖJE

3.1. Treniruotėje galima dalyvauti įsigyjus kelio knygą, nuo jos gavimo iki http://bubinas.lt/roadbook nurodyto laiko. Vėliau važiuoti galima, bet laikas nebebus skaičiuojamas.

3.2. Treniruotėje pagal kelio knygą saugumo sumetimais rekomenduojama važiuoti ne mažiau dviejų asmenų. Antras asmuo gali važiuoti be kelio knygos, sekant važiuojantį pagal kelio knygą arba su kelio knyga startuodamas ne vėliau nei 10 minučių po pirmojo startavusio.

3.3. Griežtai draudžiama kopijuoti, dauginti ir platinti treniruočių kelio knygas!

4. LAIKO SKAIČIAVIMAS

4.1. Prieš pradedant važiuoti pagal kelio knygą jus rekomenduojama įsijungti STRAVA programėlę, paspausti RECORD ir START. Po finišo sustabdyti , paspausti FINISH ir atsiūsti pėdsaką (track) el.paštu aidas.bubinas@gmail.com.

5.TAŠKŲ SKAIČIAVIMAS

5.1. Sezono taškų skaičiavimas paremtas baudos balų sistema. Geriausią sezono rezultatą pasiekia surinkęs mažiausiai baudos balų.

5.2. Geriausią etapo rezultatą pasiekęs sportininkas gauna 0,7 baudos balo, antrą  rezultatą pasiekęs 2 baudos balus, trečią – tris , ketvirtą – keturis ir t.t. Užsiregistravęs į treniruotę, tai yra įsigyjęs etapo kelio knygą dalyvis klasifikuojamas, kaip startavęs, bet nefinišavęs (DNF). DNF dalyvis gauna tame etape dalyvavusių skaičių plius vieną baudos balą. Nestartavęs tame etape, arba neįsigyjęs to etapo kelio knygos, dalyvis (DNS) gauna viso sezono dalyvių skaičių plius vieną baudos balą. Kol etapo nėra pravažiavęs nei vienas dalyvis, visi įsigiję kelio knygą laikomi įveikusiais trąsą greičiausiai ir gauna 0,7 baudos balo.

5.3. Sezoną laimi mažiausiai baudos balų surinkęs dalyvis.

5.4. Treniruočių rezultatai skelbiami http://bubinas.lt/roadbook-rezultatai puslapyje.

6.DALYVIO SUTIKIMAS SU TAISYKLĖMIS

6.1. Dalyvis sumokėdamas u­ž vieno ar kelių etapų kelio knygas patvirtina, kad besalygiškai sutinka su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Važiuoti su techniškai tvarkinga transporto priemone, laikytis kelių eismo taisyklių ir kitų galiojančiu Lietuvos respublikos įstatymų, bei vadovautis protingumo kriterijais. Dėl kilusių incidentų, gedimų ar įstatymų pažeidimų atsakomybę prisiima pats dalyvis ir treniruočių organizatoriui pretenzijų neturi. Dalyvis įsigydamas kelio knygą supranta, kad po kelio knygos sudarymo, pasikeitus kelio ženklinimui, saugomų teritorijų riboms ar kitoms nenumatytoms aplinkybėms, taip pat padarius klaidą sudarant kelio knygą įveikti visą maršruta gali nebūti galimybės.

 

 

 

 

 

 

Komentarų: 1

  • Vytautas

    Liepos 6d. su draugu važiavome Aido ruoštą Žemaitijos treniruotę.
    Panašu, kad prieš mums važiuojant tikrai daug lijo, nes buvo labai šlapia ir slidu. Kadangi pats vidurvasaris, tai visos pakelės ir keliukai baisiai apžėlę. Keliose vietose žolė iki pečių gal. Reikėjo būti labai atsargiems. Dėl šių sąlygų treniruotė buvo dar įdomesnė ir sudėtingesnė. Visi keliukai buvo daug sunkiau pamatomi, o spendimai pasirinkti keliukus dar sunkesni. Visgi kai pagal tripmasterį turi sukti, o keliukas atpažįstamas tik iš to, kad ten mažiau medžių, tai ir abejonių daugiau kyla.
    RB vieta, kur buvo įvelta klaida vertė pasukti galvą. Buvo puiku.
    Jei važiuodamas Dzūkijos pirmą treniruotę problemų su paklydimais neturėjau, tai šį kartą paklydau 2 kartus. Abu kartus sugaišau po 30 min, tai bendrai 60min. 60 min ! ! Teko ir pasikalbėti su savimi ir pasikeikti ir sustoti „rabarbarą nugręžt“ (pamyžt), kad vėl susikaupčiau. Vėl atradus kelią teko dar kiek pavažiuot kol atgavau seną tempą. Labai įdomi ir naudinga treniruotė.
    Trasoj užtrukau 3 val. Šiaip man labai patinka save įstumti į fizinius ir mentalinius paribius. Labai jėga, kai pravažiavus 3 val. nebeturi jėgų važiuoti. Gal fiziškai dar važiuotum dvigubai tiek, bet galva jau sprogsta nuo suvirškintos informacijos kiekio ir nebegali to daryti saugiai.
    Trumpai tiek 😊
    Jei kas dar nevažiavot, tai nedvejokit !
    P.s. labai pavydžiu tiems, kas važiuot didįjį perimetrą 😉

Komentuoti: Vytautas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *