roadbook

Norintys išmokti naviguoti pagal kelio knygą (roadbook) registruokitės Facebook grupėje “Roadbook mokykla” arba skambinkite +37065766770

Norintys įsigyti treniruočių kelio knygą rašykite aidas.bubinas@gmail.com

Subject: Roadbook ir tekste nurodykite pageidaujamą kelio knygą ir paštomatą į kurį po apmokėjimo bus išsiūsta kelio knyga arba nurodyti, kad reikia elektroninės versijos, nes važiuosite naviguojant telefonu.

Treniruočių kelio knygos 2020 sezonui (galioja iki 2020.11.01) :

  1. 2019-1 Pirčiupiai_________101km______137WP
  2. 2019-2 Žemaitija__________94km_______162WP
  3. 2020-1 Pirčiupiai-R________100km______135WP
  4. 2020-2 Sariai_____________75km_______113WP
  5. 2020-3 Bezdonys__________72km______216WP_____(nuo 2020.04.15)

DĖMESIO! skaičiuojant šio sezono rezultatus, skaičiuojamas ankstesniais metais pasiektas laikas, jei ta treniruočių trasa “paleista” anksčiau ir dalyvis ją jau įveikė.

Simboliai, kurie gali būti panaudoti kelio knygose ir nuorodos į taisykles:

Roadbook simboliai

“ROADBOOK TRAINING” SERIJOS  TAISYKLĖS

2020.03.01 versija

1.BENDROSIOS TAISYKLĖS

1.1. “ROADBOOK TRAINING”, tai treniruočių formatas skirtas pasiruošti Rally Raid  varžyboms, kuriose  naviguojama pagal kelio knyga (roadbook), toliau TRENIRUOTĖ.

1.2. Treniruotė vyksta atviroje vietovėje panaudojant kelių infrastruktūrą, miško kvartalines, techninius kelius atvirose ir uždarose teritorijose.

1.3. Treniruotė vyksta bendrojo naudojimo keliais, neapribojant kitų eismo dalyvių judėjimo ir neįtakojant jų dalyvavimo eisme ir pagal tuo metu galiojančias Kelių Eismo taisykles (KET)

1.4 Kelio knygoje gali būti papildomų greičio apribojimų ar kitų kelio ženklų. Esant prieštaravimui tarp kelio knygos nurodymų ir KET, reikia vadovautis mažesne reikšme (gyvenvietėje, kurioje leistinas greitis 50km/h, kelio knygoje esant apribojimui 40 km/h reikia laikytis 40 km/h, jei kelio knygoje nėra greičio apribojimo reikia vadovautis KET. Jei kelio knygoje nurodytas greitis yra didesnis, nei toje atkarpoje leidzia KET, jums reikia vadovautis KET ir laikyti, kad kelio knygoje yra klaida).

1.4. Treniruotėje gali dalyvauti visi registruoti motociklai, bei keturačiai, kurie turi galiojančią techninę apžiūrą ir galiojantį civilinės atsakomybės draudimą.

1.5. Treniruotės laikas fiksuojamas tik važiuojant pirmą kartą. Maršrutą galima kartoti neribotą kartų skaičių.

1.7. Visų treniruotės dalyvių per nustatytą laiką pravažiuoti laikai vertinami taškais ir sumuojami į bendrą rezultatą siekiant  įvertinti tobulėjimą.

1.8. Prieš startuojant dalyvis privalo parsisiūsti STRAVA app’są iš google play arba app store parduotuvių, suinstaliuoti į savo  telefoną, paleisti įrašą prieš startuojant ir po finišo sustabdžius pėdsaką atsiusti aidas.bubinas@gmail.com.

2.REGISTRACIJA Į TRENIRUOTĘ

2.1. Į kiekvieną treniruotės etapą galima registruotis isigyjant kelio knyga.

2.2. Registracija patvirtinama sumokant įmoką už kelio knygą.

2.3. Gavus registracijos įmoką, jums bus išsiusta kelio knyga į nurodytą terminalą.

3.DALYVAVIMAS TRENIRUOTĖJE

3.1. Treniruotėje galima dalyvauti turint kelio knygą, nuo jos gavimo iki http://bubinas.lt/roadbook nurodyto laiko. Vėliau važiuoti galima, bet laikas nebebus skaičiuojamas.

3.2. Treniruotėje pagal kelio knygą saugumo sumetimais privaloma važiuoti ne mažiau dviejų asmenų. Antras asmuo gali važiuoti be kelio knygos, sekant važiuojantį pagal kelio knygą arba su kelio knyga startuodamas ne vėliau nei 10 minučių po pirmojo startavusio.

4. LAIKO SKAIČIAVIMAS

4.1. Prieš pradedant važiuoti pagal kelio knygą jus privalote įsijungti STRAVA programėlę, paspausti RECORD ir START. Po finišo sustabdyti , paspausti FINISH ir atsiūsti pėdsaką (track) el.paštu aidas.bubinas@gmail.com.

4.2. Startuojant antrą kartą, kai pirmą kartą nuvo fiksuotas DNF, prie pasiekto laiko pridedama puse laiko skirtumo tarp geriausio ir blogiausio to etapo rezultato.

5.BAUDOS

5.1. Bauda viršijus greitį nurodytą kelio knygoje yra 1minutė už kiekvieną viršytą kilometrą per valandą. Už kiekvieną  pakartotinį greičio viršyjimą baudos sumuojasi. 

6.TAŠKŲ SKAIČIAVIMAS

6.1. Sezono taškų skaičiavimas paremtas baudos balų sistema. Geriausią sezono rezultatą pasiekia surinkęs mažiausiai baudos balų.

6.2. Geriausią etapo rezultatą pasiekęs sportininkas gauna 0,7 baudos balo, antrą  rezultatą pasiekęs 2 baudos balus, trečią – tris , ketvirtą – keturis ir t.t. Startaves, bet nefinišavęs (DNF) dalyvis gauna tame etape dalyvavusių skaičių plius vieną baudos balą. Nestartavęs tame etape dalyvis (DNS) gauna viso sezono dalyvių skaičių plius vieną baudos balą.

6.3. Sezoną laimi mažiausiai baudos balų surinkęs dalyvis.

6.4. Treniruočių rezultatai skelbiami http://bubinas.lt/roadbook-rezultatai puslapyje.

7.DALYVIO SUTIKIMAS SU TAISYKLĖMIS

7.1. Dalyvis sumokėdamas u­ž vieno ar kelių etapų kelio knygas patvirtina, kad besalygiškai sutinka su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Važiuoti su techniškai tvarkinga transporto priemone, laikytis kelių eismo taisyklių ir kitų galiojančiu Lietuvos respublikos įstatymų, bei vadovautis protingumo kriterijais. Dėl kilusių incidentų, gedimų ar įstatymų pažeidimų atsakomybę prisiima pats dalyvis ir treniruočių organizatoriui pretenzijų neturi.

1 Comment

  • Vytautas

    Liepos 6d. su draugu važiavome Aido ruoštą Žemaitijos treniruotę.
    Panašu, kad prieš mums važiuojant tikrai daug lijo, nes buvo labai šlapia ir slidu. Kadangi pats vidurvasaris, tai visos pakelės ir keliukai baisiai apžėlę. Keliose vietose žolė iki pečių gal. Reikėjo būti labai atsargiems. Dėl šių sąlygų treniruotė buvo dar įdomesnė ir sudėtingesnė. Visi keliukai buvo daug sunkiau pamatomi, o spendimai pasirinkti keliukus dar sunkesni. Visgi kai pagal tripmasterį turi sukti, o keliukas atpažįstamas tik iš to, kad ten mažiau medžių, tai ir abejonių daugiau kyla.
    RB vieta, kur buvo įvelta klaida vertė pasukti galvą. Buvo puiku.
    Jei važiuodamas Dzūkijos pirmą treniruotę problemų su paklydimais neturėjau, tai šį kartą paklydau 2 kartus. Abu kartus sugaišau po 30 min, tai bendrai 60min. 60 min ! ! Teko ir pasikalbėti su savimi ir pasikeikti ir sustoti „rabarbarą nugręžt“ (pamyžt), kad vėl susikaupčiau. Vėl atradus kelią teko dar kiek pavažiuot kol atgavau seną tempą. Labai įdomi ir naudinga treniruotė.
    Trasoj užtrukau 3 val. Šiaip man labai patinka save įstumti į fizinius ir mentalinius paribius. Labai jėga, kai pravažiavus 3 val. nebeturi jėgų važiuoti. Gal fiziškai dar važiuotum dvigubai tiek, bet galva jau sprogsta nuo suvirškintos informacijos kiekio ir nebegali to daryti saugiai.
    Trumpai tiek 😊
    Jei kas dar nevažiavot, tai nedvejokit !
    P.s. labai pavydžiu tiems, kas važiuot didįjį perimetrą 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *