Baja 1 etapas

2020 metų Lietuvos baja pirmasis etapas.

Blynas prisvylęs, bet skanus. Kaip žinia pirmame baja etape nebuvo motociklų įskaitos todėl pasiūlymą važiuoti su bagiu šturmano pozicijoje priėmiau su džiaugsmu. Tai ir nauja patirtis ir papildoma treniruotė, laukiant starto motociklu. Numatyti du greičio ruožai, kiekvieną sudaro du ratai. Pirmas greičio ruožas 86 kilometrai, antrasis 70km. Galėjome rinktis kurioje vietoje startuosime ir taip jau nusprendėme, kad prie starto linijos stosime pirmi. Dideliam “džiaugsmui” naktį pasnigo ir žinoma startuosiantiems už mūsų bus lengviau. Startas. Pirmas posūkis už 700 metrų į dešinę… pyp…nėra jokio posūkio…pyp…Aidai…ką darom…pyp…pyp…suvyniota ne pirmo, o antro greičio ruožo kelio knyga. Taip smulkmenų ralyje nebūna. Visos detalės yra svarbios. Kodėl taip atsitiko? Yra visai paprastas ir logiškas paaiškinimas. Bet jei trumpai tiesiog susidėliojus sutapimų sekai įvyko žmogiška klaida. Ralyje smulkmenų nebūna ir viską reikia tikrinti kelis kartus… na o ralis tęsiasi… Tam momentui priėmėm geriausią iš įmanomų sprendimų – sulaukti antroje vietoje startuojančio sportininko ir važiuoti pirmą ratą iš paskos jo. Taip praradome tris minutes, nes kas tiek laiko leido SxS klasės dalyvius, taip negalėjome važiuoti greičiau, nei važiavo Antanas startavęs už mūsų ir privalėjome kartoti jo klaidas nes kito pasirinkimo nebuvo. Beliko studijuoti žemėlapį navigacijoje ir laukti kol priartėsime prie pirmojo rato finišo. Ir štai lieka vienas posūkis, kaip ir aišku, kur važiuoti, bet priekyje važiuojantis Antanas, stoja su įstrigusiu pagaliu rate. Akimirką palaukus ir pamačius, kad vis tik vienam jam ištraukti nepavyks, Dalius šoka iš bagio, traukia pjūklą ir pagelbsti Antanui. Sugaištos dar dvi-trys brangios minutės, bet lekiame toliau link antro rato, kuriam prasidėjus lenkiame mūsų gelbėtojus ir bandome vytis prarasta laiką naviguodami pagal pėdsakus, navigaciją ir žvaigždes… Antras ratas greitesnis už pirmąjį 16 minučių, bet liekam ketvirti ir pirmai vietai nusileidžiam 11 minučių.

Laukia antras greičio ruožas ir dar viena sunki bet būtina užduotis. Pamiršti, kas buvo ir žiūrėti tik į priekį. Aš manau abu puikiai susitvarkėme su šia užduotimi ir antrame greičio ruože mums pavyko atsikovoti 10 iš 11 minučių. Deja to nepakako. Likome treti, nuo pirmos vietos atsilikę vieną minutę ir tris sekundes. Ir nors gavau gerą, bet brangią pamoką, nauja patirtis paliko gerą įspūdį.

https://youtu.be/gD2KAuocvqA

foto: Andrius Laucius / iGo2Dakar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *